Inżynier wsparcia IT
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie użytkowników końcowych w codziennej pracy
- Prowadzenie użytkownika końcowego przez proces rozwiązywania problemu
- Śledzenie i aktualizowanie zgłoszenia w zakresie statusu i informacji o zgłoszonym problemie
- Diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań
- Zapisywanie problemów i ich rozwiązań w narzędziu do obsługi zgłoszeń IT
- Instalowanie, konfiguracja i konserwacja sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Identyfikowanie i sugerowanie ulepszeń w zakresie aktualnie wykorzystywanych procesów
- Przygotowywanie infrastruktury sieciowej
- Wspieranie procesu zamówień sprzętów oraz niezbędnych materiałów
- Koordynacja działań naprawczych
Nasze wymagania
- Znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux
- Wiedza w zakresie konfiguracji sieciowych drukarek, skanerów oraz innych urządzeń stacjonarnych i mobilnych
- Umiejętne weryfikowanie i rozwiązywanie problemów z obszarów software, hardware i sieci LAN/WAN
- Wiedza w zakresie administracji sieci i jej infrastruktury
- Dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie średnie kierunkowe jako informatyk, bądź pokrewne
- Znajomość architektury PC, systemów operacyjnych MS Windows 7-10, Linux (Ubuntu/CentOS), MacOS oraz programów biurowych
- Znajomość zagadnień związanych z LAN, WAN, DNS, DHCP, FTP, NFS
Mile widziane
- Idealnie, jeśli masz już doświadczenie w obsłudze klienta IT
- Dobra umiejętność komunikacji w mowie i piśmie w języku angielskim
- Koncentracja na celu
- Wysoko kultura osobista
Oferujemy
- Umowę o pracę lub zatrudnienie B2B
- Wynagrodzenie adekwatne do wyników i posiadanej wiedzy (3.500 – 6000 zł brutto)
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w kursach i szkoleniach
- Przyjazną atmosferę
Jeśli jesteś osobą gotową na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejącą efektywnie organizować swoja pracę z ukierunkowaniem na cel to zapraszamy do naszego zespołu.